loading...
Trickfa.ir | ترفندستان فارسی
آخرین ارسال های انجمن
صدرالدین بازدید : 226 دوشنبه 1391/03/22 نظرات (0)

 

گفتي دور منو خط بكش... كشيدم... حالا تو در محاصره مني!

تلاش برای خشنود سازی همه ی آدم ها، کلید همه ی شکست هاست !

گاهی وقتها چشمام به قلبم حسودی می کنن. می دونی چرا؟ چون تو همیشه تو قلبمی ولی از چشمام دوری...

کاش میشد اشک را تهدید کرد مدت لبخند را تمدید کرد در میان لحظه ها ! لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

احساس خوبيه وقتي يه نفر دلتنگت ميشه...! احساس بهتريه وقتي يه نفر عاشقت ميشه...! اما بهترين احساس اينه كه بدوني يه نفر هيچوقت فراموشت نميكنه

چيه؟ فکر کردی يه اس ام اس جديده؟ يا فکر کردی کارت دارم؟ نه بابا فقط ميخواستم بگم دوست دارم!!!!

مثل شقایق زندگی کن کوتاه امازیبا مثل پرستو کوچ کن فصلی اما هدفمند مثل پروانه بمیر دردناک اما عاشق !

زندگی را دوست دارم نه در قفس..... بوسه را دوست دارم نه در هوس.... تو را دوست دارم تا آخرین نفس...

ميدوني چرا خدا از همه چيز دوتا بهت داده بجز بيني و دهان و قلب؟ چون مي خواسته خودت يه هم نفس، يه هم زبون و يه هم دل واسه خودت پيدا کني

تکيه بر ديوار کردم خاک بر پشتم نشست دوستي با هر که کردم عاقبت قلبم شکست

سايه ام عاشق سايه ات شده مي خواستم ببينم آيا مي توانيم همــــــــــسايه شويم؟

عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم غرق شد .

چنان غرق نگاهت شدم که هیچ غریق نجاتی کار از پیش نبرد .

عشق با روح شقایق زیباست عشق با حسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق در حسرت دیدار تو زیباست.

قلبم رو شكستي ولي من بيشتر از قبل دوستت دارم ميدوني چرا ؟؟؟ چون حالا هر تيكه از قلبم تورو جداگونه دوست داره

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 780
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 7,592
  • بازدید سال : 62,676
  • بازدید کلی : 758,299
  • ترفند زندگی
    ابزار ساخت کد منو